dimarts, 12 de juliol de 2011

BARCELONA

Avui estreno nova etiqueta, BARCELONA, i aquesta n’és la presentació:

A molt gent els carrers estrets els ofeguen, no els agraden, en canvi a mi m’entusiasmen, normalment són aquests carrers els que estan plens d’Història i d’històries i per molt que a vegades n’hi pot haver algun amb alguna energia truculenta, en la gran majoria em sento acollida, acompanyada...

Sovint passejo per el casc antic, sobretot pels barris de Ribera i Sant Pere, allà em sento molt a gust, com si els seus carrers estrets m’abracessin, em transmetessin una energia amb solera, que tenen acumulada de fa molts anys i, tot i que darrerament no sento ben bé el mateix, segueixen ser el meu lloc preferit de Barcelona per passejar.

El que escrigui en aquest apartat no serà de ben segur cap noticia de darrera hora, ni tan sols serà noticia, seran les meves impressions, els meus sentiments d’alegria o de tristor envers algun fet, algun carrer, algun edifici...d’aquest trosset de ciutat, que un dia va ser la Ciutat, i que es va anar deixant morir en pro d’uns barris més amplis, més elegants, més solejats, però més impersonals, més freds, iguals als que et pots trobar en qualsevol urbs, encara sort que gràcies al turisme i a algun remordiment de consciència de l’Ajuntament s’estan rehabilitant o ja s’han rehabilitat algunes coses.