dimecres, 26 de gener de 2011

GUAPOS I LLETJOS

Em sap greu dir-ho, però el Bonus de la sèrie dels guapos està resultant una mica feixuc. Si mireu el comptador del geochecker, veureu que, a hores d’ara passa de les 220 intentones, i cap ha estat la resposta correcta.
D’acord ,té un 4,5 de dificultat, però tenint en compte que s’han de fer 4 catxés de 12 waypoints cada un i una mica enrevessats i que això ja comporta certa dificultat, crec que no hauria de ser tant difícil de resoldre.

Se suposa que hem de trobar la llum, per encertar els waypoints que es requereixen pel càlcul de les coordenades.

Podríem dir que hem creat una UTE de 11 persones o més, per unir esforços en l’endevinalla, som uns quants equips que hem fet els 4 catxés i treballem conjuntament per esbrinar el bonus. La UTE la formem equips d’ edats, estudis i especialitats ben diferents, i no hi ha manera. Som uns rucs.

El perquè de l’escrit es preguntar-me en veu alta:

Què pretén un geocatxer quan posa un catxé?
Què sent quan mira el geochecker i veu que encara ningú ha trobat les coordenades?
Què sent quan diu que no vol donar cap pista?

Us ben asseguro que no ho dic per mi, crec que ja he dit algun cop que hi han molts misterys que no resoldré mai, uns perquè no m’interessa la temàtica, d’altres, potser els més, per manca de coneixements i d’altres perquè s’hi ha d’esmerçar massa temps i si no m’engresquen lo suficient...

He parlat d’aquest perquè ha estat una sèrie molt bona que no ha tingut per mi, un final feliç, ja he perdut l’il.lusió per acabar-la, sí, jo em canso aviat de les coses, la paciència no és una de les meves virtuts, i també he acabat pensant que si és un catxé small a Barcelona, és probable que ja conegui el lloc que em volen ensenyar.

Vull aclarir que paciència sí que en tinc quan alguna cosa és laboriosa però vaig fent camí, la perdo quan, per més que m’esforci, no em moc del lloc. De fet he gaudit d’allò més resolent molts misterys i també hi he après molts coses.

Soc anti-estadístiques, però es podria fer un rànking de catxés mistery , terreny < 2, amb menys founds? No, no sortiria bé.

Em consta que n’hi ha algun que te molts founds i en canvi només l’han resolt de veritat dos o tres equips, els altres que l’han fet, o els hi han dit pas a pas el que cal fer o els hi han dit directament les coordenades. I si això ja se sap que passa, torno a les preguntes de dalt i penso que potser el que es pretén no és ensenyar un lloc interessant, o que molts equips puguin trobar un catxé, sinó, principalment, el lluïment del propietari.