dimarts, 9 de novembre de 2010

TOTS SANTS


Per Tots Sants, que va ser un cap de setmana llarg, varem anar a l’Empordà, ja feia dies que ho havíem decidit, i és que és una de les comarques del nostre país que més ens agrada i que més sovintegem. El fet de que hi hagués una sèrie de 100 catxés també va ajudar a la decisió.
No només vam fer la sèrie, també en vam fer uns quants dels voltants. Això li va donar una mica més de salsa al cap de setmana.
Clar que el que li va posar del tot la salsa, va ser el plàning d’hotel i restaurants que teníem fet. Varem estar al motel, l’hotel Empordà, per mi, un dels llocs de la comarca on millor es dorm i es menja i al Trull del Francesc, a Boadella d’Empordà, també un bon restaurant del tot recomanable. A nosaltres ens els va donar a conèixer una geocatxer de la zona.
Us ben asseguro que no en tinc comissió, però us deixo els enllaços per si aneu per la zona i els voleu consultar:

www.hotelemporda.com
www.trull-boadella.com

I tornant als catxés. La sèrie en qüestió no em va acabar de fer el pes. La zona dels aiguamolls dona per molt, si, però potser no per cent catxés. Suposo que el propietari va voler arribar a aquesta xifra perquè es tracta d’un homenatge que li ha fet a la seva dona, que no fa gaire que es va morir. El mateix geocatxer té molts d’altres catxés que valen molt i molt la pena, pel que ensenyen, per les vistes que tenen...

Bé, suposo que això és el que tenen les sèries, que t’ensenyen llocs interessants, però al estar aquests llocs saturats de catxés, acabes trobant-ho massa repetitiu. Un altre problema que tenen és el manteniment dels catxés.
No és que no m’agradin les sèries, està bé per exemple una sèrie de castells, o de capelles, o del que sigui, que pots anar fent com et convingui, però això d’un catxé cada 160 metres, que voleu que us digui? Tot i que, és evident, que els pots fer també com et convingui, la mateixa voràgine del joc fa que els vulguis fer de cop, o com més millor...
Les primeres sèries que vaig fer em van agradar força, eren originals, bons camuflatges...però com tot, quan es massifica, s’acaba perdent qualitat.

Que quedi clar que és la meva opinió, no vull que es molesti ningú. Si una cosa tinc molt clara és que el que posa un sol catxé ja te el meu reconeixement pel que fa en pro del geocatxing, imagineu-vos si en posa molts...

Per cert, sabeu quan hem trigat en fer la sèrie?. Uns han trigat 9 hores, d’altres hi ha esmerçat dos dies...nosaltres tres!!!! No recordo qui em va dir que lo meu és l’slow geocatxing, i és ben veritat.
Penseu que encara que en els tres dies hem fet d’altres catxés fora de la sèrie, els altres amb qui m’he comparat també.

En el recorregut ens varem trobar amb un parell d’equips que també estaven fent la sèrie, un d’ells, l’emece, ens va fer la fotografia manipulada que encapçala l’escrit, ja que fent una part del recorregut amb ells, vam arribar als 3000 catxés.