dimarts, 19 d’octubre de 2010

MEGA - 4 - Els serrells

Poca cosa em queda per dir del Mega. Tot just fer-vos cinc cèntims de la resta d’activitats.

De l’exposició de geocoins dir vos que jo pràcticament no la vaig veure, perquè vaig estar tot el matí a l’entrada, però he sentit a dir que va quedar molt lluïda, i he vist les fotografies.




Del concurs de catxés si que en puc parlar. Genials i impossibles. Si bé alguns ja me’ls he anat trobant, d’altres espero que el hint sigui força aclaridor, perquè sinó no sé com ens ho farem. Són camuflatges perfectes. Va ser força difícil puntuar-los, si un era bo, el següent era millor...
No aclariré de que anaven, per si de cas, però us deixo una fotografia on se'n veu algun, potser en un moment donat, quan estigueu desesperats buscant-ne un, us ve al cap i us ajuda, je je je.




De les activitats infantils tampoc en sé gaire. Se’n va cuidar l’equip Muqatilin amb alguns reforços. Aquí si que jo hagués pogut fer poca cosa, amb la poca paciència que tinc.
Ah! també he de dir que la canalla va disfrutar força amb el castell inflable, fins i tot alguns pares ens van venir a demanar cadires, de l’estona que va estar muntat.




I del estands que venien, doncs això, venien i informaven dels seus articles.