dimarts, 19 d’octubre de 2010

MEGA -2 bis-

Dissabte 09 d’octubre
El sopar de gala





Aquest va ser l’únic punt feble del Mega. No va estar a l’alçada de la resta.

Perquè no acabés anant bé del tot, van coincidir una sèrie de circumstancies. Molts equips no havien fet la reserva prèvia, fet que va provocar que es tanqués la llista d’assistents el mateix dissabte a la tarda, i les reserves que hi havien fetes fins el divendres, es van veure molt i molt incrementades.
En tot moment el cuiner va estar avisat, i és ell qui va posar el topall, però potser es va sobrevalorar un xic. El menjar no era gens abundós.
Tot i que per megafonia en Seping va avisar en 5 o 6 idiomes que s’havia d’agafar una sola cosa de cada, hi van haver persones que es van omplir el plat molt més del compte, el que va provocar que d’altres es quedessin sense poder tastar gairebé res.

Potser si en lloc d’”exquisiteses?” s’hagués fet un menjar més senzill se’n hagués pogut fer més quantitat. No estic parlant d’un afartapobres, però s’ha de reconèixer que davant una safata de mandonguilles, més aviat petites, costa agafar-ne només una.

En la meva opinió, el cuiner en sabia molt de cuinar, però no de muntar bufets per tanta gent afamada desprès de voltar tot el dia fent geocatxing.

**********************************************************************

Diumenge 10 d’octubre
Flashmob


Aquí sí que si algú tenia mal gust boca del sopar, se li va passar de cop. Va ser l’event més divertit del cap de setmana. La gent ens mirava com si fóssim extraterrestres, preguntant-se d’on havia sortit tota aquella gentada vestida de vermell, amb barrets estrafolaris que anaven seguint les instruccions d’una noia també una mica rareta amb un megàfon.
Per cert, parlant dels barrets, un 10 per l’equip Canival, sevillans ells, que es van posar la giralda per muntera, va ser un dels més originals i dels que més em va agradar.

L’apoteosi va ser quan a les 10 hores i 10 minuts del dia 10 del mes 10 de l’any 10, va quedar dibuixat a la sorra de la platja de Lloret de Mar, devant de l’ajuntament, un magnífic 10 fet per més de 300 persones i que es va desfer al cap de 10 minuts. Tot just l’any en que es commemoren els 10 anys geocatxing.

Al desfer-se, vam fer rotllanes, vam córrer cap a la dreta, cap a l’esquerra, vam seure, ens vam estirar...tot seguint les instruccions de la Rigolet, que desbordava energia, quina empenta que te aquesta noia! si tingués la seva energía!, i els seus anys, clar.

1 comentari:

RIGOLET ha dit...

Ai Rosa, com haig d'interpretar aquest comentari?
-una noia també una mica rareta amb un megàfon. -

No sé per què però m'hi sento identificada.
Jejejeje ben encertat!

I pel que fa l'energia, no en vaig ser conscient en cap moment. Jo vaig gaudir moltíssim i vaig fer les coses tan bé com es va poder. Jo si m'implico amb alguna cosa és per donar-ho tot, sinó és millor no emmerdar-se.
Sempre recordaré aquell dia, gràcies al geocaching he pogut viure expeiències molt bones, entre elles va ser aquest dia. Gràcies a la gent que va accedir a fer de tot i més!!!

Gràcies per deixar empremta d'aquest esdeveniment