diumenge, 30 de maig de 2010

GEOSATURACIO

Fa molt que no escric, i perquè?, doncs perquè no tenia res a dir, o el que tenia a dir no era agradable.

Estic geosaturada.

Saturada de micros i nanos, que no ensenyen cap lloc interessant o diferent.
Cansada de que quan trobo algun geocatxer, desprès de la salutació de rigor, el primer que em pregunti sigui quants catxés he fet el darrer cap de setmana, perquè això és l’únic que li interessa de mi.
Cansada de que es posin catxés a dojo, sense filar prim en l’entorn, ja és igual que sigui un lloc on hi fan pipi els gossos, o botellons els caps de setmana i s’hi pugui trobar de tot, menys coses agradables...

(Es cert que nosaltres en tenim un sota una paperera, el del Fossar de le Moreres, però també és cert que el cul de la paperera és net, allí no hi poden pixar els gossos i penso que el Fossar és un lloc prou interessant de conèixer, i amb la foto spoiler no hi ha lloc equívoc on remenar. Tot i així, si ens comencessin a arribar queixes de l’ubicació l’arxivaríem i llestos.)

I què me’n dieu dels mysterys d’última generació? Semblen posats pel lluïment de l’intel•lecte del propietari, i per deixar com a tontos els que no el resolen , i no ho dic per mi que tothom ja sap que soc tonta i que d’informàtica res de res i ni m'interessa, que els que faig és perque me’ls xiulen a l’orella. Què se’n ha fet d’aquells mysterys on aprenies quelcom sobre algun tema interessant? Cinema, història, literatura, geografia, llengua...ara només sembla que tinguin importància les aplicacions informàtiques...

Molts atribueixen aquestes coses a una evolució natural del geocatxing. Jo em nego a evolucionar d’aquesta manera. Fins ara havia defensat el que cadascú fes el que volgués, que això era un joc lliure, amb normes prou flexibles... però ara crec que ja ens anem sortint de mare.

I si he fet aquest escrit, ha estat per contrast amb el que vindrà, sobre la setmana de vacances que hem passat a França, on també està ple de catxés, però amb un altre caire molt diferent.

1 comentari:

Núria ha dit...

Rosa, estic completament d’acord amb tu, jo també n'estic farta d'aparcar el cotxe al costat, remenar merda i anar sumant micros...quin evolució més avorrida!!

Núria pollastrota