diumenge, 6 de desembre de 2009

LA REINA DEL XINO-XANO

Aquest escrit és una reflexió sobre l’escrit que vaig fer dilluns passat i que l’endemà vaig treure del blog. No crec que l’hagi llegit gaire gent.
El vaig retirar per no incomodar aquells equips que han anat amb nosaltres a fer catxés i amb els que he compartit alguna pujadeta, per mi, massa forta.
Bàsicament el que hi venia a dir és que no estic disposada a fer el màxim de catxés en el mínim de temps i que no m’agrada el ritme que havíem agafat darrerament.
Això no vol dir que, si no son cansats, pugui fer molts catxés en un dia, sinó que si en fem algun que requereixi un esforç físic que per mi sigui considerable, ho vull fer al meu ritme i sense tenir cap de pressió, ni per presses, ni per el nombre de catxés a fer, ni per d’haver d’alterar el ritme dels demés. Vull ser la reina del xino-xano.

No fa gaire en un fil d’un fòrum, vaig llegir la pregunta: Què passaria si Groundspeak treiés les estadístiques del perfil dels equips? Doncs, bé, per mi no passaria res. No m’agraden les estadístiques i menys les competicions. El que m’agrada és fer catxés, i conèixer llocs, i si són molts millor que si són pocs, i si són enginyosos encara millor. No és ben bé el mateix.

De tota manera si tinc en compte les “nostres xifres” en el geocatxing català, resulta que són prou bones, dels tres equips (reals) que tenim per davant, només un, fa menys temps que nosaltres que practica el geocatxing, i cap d’ells passa dels cinquanta anys.

Desprès d’aquest esforç d’anàlisi d’estadístiques, i veient-ne el resultat, potser hauria de canviar de parer i esmerçar-me més en el tema de guanyar punts, però no ho faré.

1 comentari:

XAVHY ha dit...

Hola Rosa he leido esta pagina tuya y me gustaria comentarla.
En primer lugar, gracias por ofrecerme esta oportunidad de expresar mi opinión.
En un principio queria hacerlo de una forma, digamos más "fuerte" pero gracias a mis "asesores" lo voy a decir de forma más descafeinada.
Yo pienso que tienes razón en que ha llegado un momento que parece que lo unico que cuenta en este juego son los numeros y las estadisticas del ranquin de los monos y se está perdiendo lo que en un principio fue una manera de pasar el tiempo libre. Estabas esperando que llegara el fin de semana para salir al aire libre y desconectar del trabajo y la rutina diaria.
Sin darnos cuenta nos hemos metido en esta competición con una meta que no lleva a ninguna parte.
No hace mucho salimos un dia de caceria llevando tres series a la vez. Pues bueno hicimos unos cuantos caches pero llego un momento que yo ya no sabia que dato pertenecia a cada serie.
Fue entonces cuando empece a plantearme el tema.
Vale hemos hecho hoy "veintipico" caches, pero ¿los hemos disfrutado? ¿nos hemos parado a ver que es lo que los propietarios de los caches nos querian mostrar de su ciudad?. Llegue a casa estresado y cansado de patearnos 10 km por ciudad + ó -.
La semana anterior a esa estubimos en Tarraco, me lleve la camara grande y me puse a hacer fotos del lugar mientras los demás buscaban los caches. Cuando veia que les costaba entonces me ponia yo tambien a buscar. esta salida ya la disfrute más, me recordaba a los principios de cuando empezamos esto del Geocaching.
Aqui fue donde empece a reflexionar si valia la pena tanta carrera.
estas dos últimas semanas hemos ido a hacer los del tercer mini de Lloret con el grupo que fuimos "Cala trons". Nos llevamos bocatas, comimos al aire libre, nos echamos unas risas y fue todo perfecto y agradable.
Ahora se han puesto de moda las series (nosotros tambien tenemos una) y quien tiene un Multi lo tiene que convertir en un tradicional sino no se lo visita nadie.
Hay quien dice que los Multis y los Mistery iran desapareciendo y la inmensa mayoria seran tradicionales o series... ¿para sumar más?
Me parece que ya me estoy acelerando y no quiero poner más ejemplos para no montar un pollo... de momento.
Creo que a los equipos que empiezan ahora deberiamos, entre todos, inculcarles el espiritu de antaño que tampoco hace tanto de eso.Y como tu bien dices "XINO-XANO"
Gracias.