dimarts, 10 de febrer de 2009

PSEUDO EVENT A SOLSONA

El passat dissabte, 7 de febrer es va organitzar una trobada a Solsona per anar a fer un catxé en concret, el R.I.P.
No és la primera vegada que s’organitza una trobada espontània des de Foroware, vull dir que, a la pràctica ve a ser com un “event” oficial de geocatxing, però sense l’encotillament de les normes (crec que no es pot organitzar un event per anar a buscar catxés, no es pot posar termini a la inscripció…etc.).

Tot comença quan un equip diu:
I si ens trobéssim per fer…
o
M’agradaria anar a … qui s’hi apunta?

D’entrada ja tenim dues coses a destacar: la primera la capacitat de difusió de Foroware, per on sembla que la gran majoria de geocatxers catalans hi passegem sovint, i la segona, que la comunitat geocatxera catalana no necessita gaires normes ni protocols per organitzar-se en un moment donat.

D’una manera “natural” els Bat62 (i El Bat petit), que van ser els que ho van proposar, van quedar com a organitzadors, s’ho van treballar de valent, no només van organitzar la visita al catxé del R.I.P., sinó que es van cuidar de confeccionar l’agenda per tot el dia, mirant els catxés de la zona i ponderant les dificultats per poder treure el màxim rendiment de les hores prèvies al catxé nocturn. Ho tenien tot controlat, la gent que hi anava, quan s’incorporava a la colla, els que es quedaven a sopar…
També se’n van ocupar de reservar restaurant, si no, on sopem, un dissabte a la nit 30 persones?
De fet van saber on reservar perquè el Pollastrot havia fet una relació dels restaurants de Solsona, explicant-ne les característiques, igual que dels allotjaments, pels equips que es volien quedar a dormir. També, com a propietari del R.I.P., i veient la que havia armat el Bat62, volia revisar tots els waypoints del catxé, i no en són pocs, per si les inclemències del temps haguessin fet alguna destrossa, però, ai las! estava lesionat i no ho podia fer ell mateix. No van faltar equips disposats a ajudar: Uribuqui i Toty303, que fan fer la revisió i posada a punt el dia abans de la trobada.

Jo vaig ser la darrera incorporació a la trobada, ho vaig fer a l’hora del sopar.
El 3,5 de dificultat del terreny em va espantar, i més sent un catxé nocturn.
Tinc bastant minvada la capacitat pulmonar i bastant augmentat el volum corporal, fruit dels molts anys de fumadora (ja fa més de 2 anys que no fumo), resumint: em sobren quilos i em falta aire, sobretot a les pujades, dels anys ja no en vull ni parlar…

Així que, del catxé R.I.P., poc en puc dir, el que m’ha explicat l’Enric, que va gaudir molt de tot el recorregut i que és un catxé molt divertit i molt treballat.

El que no em vaig voler perdre va ser veure els companys, xerrar una estona dels catxés fets, dels que hem de fer, de les anècdotes i de molts temes més…i tot i trobar a faltar alguns dels geocatxers habituals, la trobada em va permetre conèixer nous equips.
Per acabar vull dir que em sento molt orgullosa de pertànyer a aquesta comunitat geocatxera, on en un obrir i tancar d’ulls es pot organitzar una trobada com aquesta, on sempre hi ha algú disposat a col·laborar i ajudar en el que faci falta, on tothom es sent i és, ben rebut, sense necessitat d’establir cap norma, que no sigui el sentit comú i el respecte als altres, i a la natura, de la que tot sovint gaudim en la nostra activitat.