dilluns, 23 de febrer de 2009

GEO-RELLISCADA

Ja fa temps, crec que gairebé un any, hi van haver alguns equips, d’aquells que no pensen que són geocatxers, sinó que el geocatxing són ells, que es van dedicar a informar en el foro de Groundspeak de les coordenades dels catxés que encara tenien pendents de publicar per tal de donar la primícia als amics i “coleguis”.
Això va portar molta polèmica, discussions i mals rotllos a la comunitat geocatxera espanyola, i aquests mals rotllos encara continuen.

Doncs bé, seguint un dels fils de Foroware, he vist que a Catalunya s’ha repetit el mateix fet, i ja s'ha aixecat una mica de polseguera. Espero que la sang no arribi al riu i no es perdi el bon ambient que, sembla, es respira a la nostra comunitat, però m’he sentit decebuda, no trobo ètic el que s’ha fet.

Conec l’autor, i estic convençuda que no hi ha hagut cap mala fe, crec que s’ha deixat endur per l’entusiasme, i veient que ja hi havia equips esperant la publicació i que ell també estava al aguait per enxampar-los in fraganti va donar les coordenades sense pensar-ho gens ni mica.

El que també m’ha sorprès, es veure algun conat de discussió sobre els “FTF” (first to find = els primers a trobar oficialment un catxé), i encara que va haver acord en el repartiment, hi va haver un moment en que em van recordar un pati d’escola, nens barallant-se per un cromo, uns quans el volien perquè no en tenien gaires i d’altres el menyspreaven perquè ja en tenien molts...

Amb aquest escrit no em vull convertir en el Pepito Grillo dels geocatxers, ni vull ser la veu de la consciència de ningú, que prou feina tinc amb ser-ho de la meva, senzillament és que m'agrada escriure les meves opinions sobre els temes que m'interessen .