dijous, 29 de gener de 2009

GEO-DISCUSSIÓ -2-

Per problemes de contrasenyes, imatges i altres parafernales necessaries per publicar comentaris en un blog, cito textualment dos comentaris que m’han arribat via mail personal, en referència al meu darrer escrit de la GEO-DISCUSSIÓ:

1)
...sempre segueixes la realitat dels fets. Realment, dones força a la resta de geocatxers que de tant en tant acaban cansats de lluitar per res.

2)
Després de llegir aquestes "quatre ratlles" de resum, no puc per mes que afegir-me i subscriure en el que dius.Quan vaig llegir tota la discussió complerta, no vaig poder pensar res mes que mes d'un havia perdut el seny.I vaig fer-me algunes reflexions i que no vaig voler escriure-les al foro.En primer lloc vaig notar que el 90% com a mínim dels logs estaven escrits per homes, la falta de seny, de sentit comú, el mal gust i el llenguatge utilitzat era estil d'homes poca soltes.Vaig pensar que aquests mateixos individus, passat un quants dies i en "fred" potser s'ha donaríem de les barbaritats e insults fora de to, que havien empleat.També m'hauria agradat dir-lis que jo seguiré buscant caches, sense mirar gaire qui es el que l'ha posat (que d'entrada l'hi agraeixo a tothom) i que continuaré fent els intercanvis de la mateixa forma, sempre intentat agafar i deixar coses similars, però, si algun dia trobo quelcom que m'agrada molt i no puc deixar res a canvi, es molt possible que faci. I si algú se sent tan molest per aquestes coses, potser s'haurien de plantejar de fer una mena de geocaching paral.lel i exclusiu per a ells.


Agraeixo aquests comentaris, i m’agrada comprovar que la tolerància, la bona educació i les bones maneres, estan presents en el fer de la majoria d’equips geocatxers.