dimarts, 30 de setembre de 2008

MÉS GEOCATXING

Realment estem malalts de Geocatxing.

Encara hem de concretar els darrers detalls amb el Sisu i la Montse, que també venen, però ahir vam tancar les reserves d'hotel a Madrid, ens en hi anem del 23 al 27 d'octubre.

Aquest cop l'excusa és un "event" que ha organitzat en Seping (un altre que està tan malalt o més que nosaltres) per anar de "tapes" pel centre de Madrid.

Els que em coneixeu ja sabeu que Madrid m'agrada força i gairebé sempre m'hi he trobat molt a gust, espero que segueixi igual, no m'agradaria que el mal ambient que alguns polítics s'entesten en fomentar afecti l'ambient entre els geocatxers, que ara per ara, sembla molt bo.

Podria ser que l'ambient sigui bo perque els geocatxers són més inteligents que la majoria?

La pregunta cau pel seu propi pes: No sóm ni més ni menys inteligents que ningú.

Estic convençuda que els que fomenten els mals rotllos entre catalans i castellans és perque desconeixen la realitat que es viu a Catalunya i estan influenciats per alguns mitjans de comunicacio amb unes intencions no gaire bones.

Vaja rotllo "politiquero" que m'ha sortit!

Jo només volia dir que ens en anem a Madrid a buscar catxés i a conèixer nous equips.